domingo, 12 de mayo de 2019


Res ni ningú farà que m'oblidi de vosaltres. Sou la gent que m'ha encoratjat a seguir, que m'ha donat suport amb les seves paraules, qui em va treure, sense saber-ho, d'un racó obscur fent que escrit rere escrit notés el vostre escalf, i per damunt de tot, heu fet que tornés a bullir en les meves venes, la passió per escriure.
Sois quien me empujó a pensar que un pequeño sueño podría ser real, a entender que los errores me hacían crecer.
Y aunque penséis que os he dejado, no es cierto, estoy trabajando en un tema que me absorve en cuanto a tiempo y concentración. Espero que mi proyecto salga a la luz y que os enamore igual que un dia yo, me enamore de vosotros.

¡Hasta pronto!.
Gracias.

1 comentario:

  1. Ja et trovaba a faltar,pero tambe sabia que estas en un projecte important,que sera un exit segur I al que dediques moltes hores.Molta sort I a veure si aviat et podem llegir.Una abrasada

    ResponderEliminar