jueves, 4 de mayo de 2017


SOL I OMBRE PER UN TEMPS.

Començo a ser sóc i seré…,
una gota de sang,
un petit tros de carn,
una persona al cap de qui sap quan!

Perquè algú es va estimar i al seu amor
va fer realitat…,

Òvul i esperma es van trovar…,
per fer de mi, quelcom més que un instant,
per fer de mi, no una casualitat,
per fer de mi una unitat.

Mascle o femella és igual,
al cas és una cèl·lula que sent necessitat de despertar!

Ja començo a ser …,
quelcom més que un idil·li,
granet d´arròs que creix engreixant al seu voltant.
Ja començo a ser estimat, a ser notat.
Per el meu defecte a deformar aquest cos…,
la meva reserva vivent…,
que em defensa dels perills,
dels quals encara no estic assabentat.

Aquest cos, al qual dec tota la meva sang.
Aquest cos, que m´estimo sense cap esforç.

Dia rera dia sento la necessitat de trencar aquest tel,
que semble fet per allunyar el jo que seré, 

Ja sóc un fet real!,
tothom riu al meu costat,
creuen que sóc un cos angelical!

Cambra atravessada per un raig de sol,
gent i més gent al nostre voltant.
Gent creient que sóc persona per alabar…,
sent tan sols…,
quelcom, més que els meus millors amics van formar

Ningú creu que aquest ésser desitja la companyia amb soledat,
de qui ha patit i ha fet possible,
la seva presencia allà.

Sóc tot deutor del seu sacrifici,
vaig ser el més inhumà tros de carn,
vaig fer patir el que mes volia,
i sento la necessitat de dir cridant:

“Gràcies mare pel teu cor tan gran”.


Enllaç a la publicació feta a elPeriodico

D.M.

No hay comentarios:

Publicar un comentario