viernes, 9 de diciembre de 2016

PODRÍAS SER TU


Seguramente..., al terminar de leer estas humildes palabras, seguirás con tu vida, indiferente a ellas.

Seguramente…, pensarás que estas enfermedades no van contigo: “Ictus, Lesiones medulares y cerebrales”.

Seguramente..., el día después de  “La Marató” te levantarás, tomarás un café mientras escaneas algún que otro periódico, mirando la foto de encima de la mesa, pensando, que TU y los tuyos estáis en posesión de la más preciada fortuna: “¡La Salud!”

¡Ingenuo!, deberías saber, que el azar no es constante y que este es capaz de convertirse en un sueño difícil de imaginar, ignorando que la vida es un  hospital, donde la enfermedad va cambiando de cama.

Seguramente.., desconoces que la salud está tejida de un material frágil, de mala calidad que se estropea con el uso, cediendo el paso a alguien muy peculiar: “¡La Enfermedad!”


Y..., seguramente te creerás inmune “Al Ictus” o, a tantas otras. Pero, debes saber que TU y todos estamos dentro de un bombo ficticio, en el cual, el diablo mueve las fichas y un triste ángel te anuncia que hoy te toca a TI!


                                                                                                            
D.M.


      



7 comentarios:

  1. Vui que saigues que estic molt contenta de que per fi,t hagis decidit a fer el teu blog,doncs primer de tot perque crec que tens moltes paraules en aquest cap que necesiten sortir expresant el que sents o el que penses d una cosa o d un altre i vulguis compartir amb nosaltres i segon perque malauradament,i em sap greu dir-ho pero es aixins i ojala no ho fos, ara tens mes temps lliure degut a la teva emfermetat.
    He compartit moments d'alegria i moments no tan al.legres pero aqui estas,lluitan dia a dia i donant exemple a molta gent que t estima i et fa costat.
    Estic segura que donaras guerra en aquest blog i sobretot que com sempre fas i molt be,poder aconsellar a gent que es trovi en la teva situacio o similar perque ets sencillament unica i molt,molt forta i valenta.
    T estimo molt
    Yuyu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. GRACIES LLUISA!
      NO SE QUE EM DIUS A MI DE PARAULES COM LA VALENTIA???.TU ETS EL VIU REFLEXE D´AQUESTA PARAULA, TOTHOM QUE ET CONEIX HO SAP!
      SAPS...., TU ETS EL MEU MIRALL EN DIES DIFICILS.
      ETS MOLT IMPORTANT EN LA MEVA VIDA I HO SAPS, ES PER AIXO QUE TAMBE SAPS QUE T´ESTIMO!!!!!

      Eliminar
  2. Dolors,

    Ja que et mostres amb tan de coratge i valentia, et dedico uns versos d'un poema que vaig llegir fa un temps i que se t'escauen molt bé, perquè també expressen el valor de la "lluita i de la força" per encarar la vida. El poema diu així:
    "Pots disparar-me paraules,
    Pots ferir-me amb les mirades,
    Pots matar-me amb el teu odi,
    Però jo com el vent m'alçaré"

    Així, doncs, et desitjo que "com el vent, et puguis alçar" i no dubtis que tots els que t'envoltem i t'estimem, t'ajudarem a fer-ho.

    Seguim en contacte. Una abraçada molt emotiva

    Monti Mestres

    ResponderEliminar
  3. UFFF MONTI!!. GAIRABE EM FAS PLORAR!.
    DIR-TE QUE M´HE EMOCIONAT AMB LES TEVES PARAULES I QUE EM SENTO ESTIMADA PER PERSONES QUE FA MOLT TEMPS QUE NO VEC.
    M´HAS ANIMAT MES DEL QUE ET PENSES, A SEGUIR ENDAVANT AMB AQUEST PROJECTE.
    GRACIES MONTI, DESDE EL COR T´HO DIC!
    ESPERO QUE SEGUIM EN CONTACTE.
    UN PETONAS!!

    ResponderEliminar
  4. Dolors estic molt orgullosa i contenta de que hagis creat aquest magnífic bloc.Estar informat fa posible prevenir problemas potencials i si tenim una malaltia/es, ens sentim recolçats.
    ! Estic fascinada amb el teu gran projecte!! Ayudarás a molta gent!
    Petons i una forta abraçada.

    ResponderEliminar
  5. Dolors estic molt orgullosa i contenta de que hagis creat aquest magnífic bloc.Estar informat fa posible prevenir problemas potencials i si tenim una malaltia/es, ens sentim recolçats.
    ! Estic fascinada amb el teu gran projecte!! Ayudarás a molta gent!
    Petons i una forta abraçada.

    ResponderEliminar
  6. Antonia,ets i has estat sempre molt empàtica amb mi.Mil gràcies pel teu recolçament!!.
    No sé si arrivarà a molta gent,però, el que voldría és q sigui molta o poca pugi ajudar-la encara que sigui llegint quatre ratlles. Si més no,que senti que hi ha algú q l´entén, que no està sol i si puc fer que li arrivi un alè d´optimisme, ja soc feliç.
    Estic encantada de saber de tu i espero seguir en contacte amb tu.
    Una forta abraçada!.

    ResponderEliminar